Funny

Haha, våran "normala" klass på bildlektionen idag, åh herre gud säger jag bara! ;)
En sprang runt som en liten jag vet inte vad, en försökte skrämma några andra, en tog en annans vantar, en annan tog en annans mobil, en klagade på det mesta, tre lekte med typ fingerfärg, osv, osv.
Och så jag och Iza som bara skrattade åt alltihop! ;D

Ja våran klass är den roligaste man kan tänka sig, inte har man tråkigt på lektionerna inte!
Inte får man så himla mycket gjort alla gånger heller hehe..

Men åh vad jag kommer sakna den här klassen efter nian, vill inte att vi ska splittras någonsin!!


Förresten så är jag sjukt nervös nu, för nationella proven, och för att kanske inte komma in på real, åååååååå, jag blir tokig!!!!! :S


Tog bara första bästa bild jag hittade, jag gillar färgerna på löven! :D
Hösten är fin men för regnig och så för min smak, vintern är världens mysigaste årstid,
våren är så himla härlig, sommaren är skönare än skönast!

Ja nu vet ni vad jag tycker om årstiderna, ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0