Gamla minnen

Jag har de senaste två dagarna hållit på att sortera och gå igenom alla mina saker. Det tar ganska lång tid så det var därför jag inte skriev igår.
Så nu har jag sorterat alla mina filmer, böcker och teckningar tex.
Igår kväll gick jag igenom och sorterade massa djuraffischer (ni vet, jag älskar ju djur så jag har otroligt många bilder och affischer på alla möjliga djur, och jag slänger aldrig någon för dom är ju så söta!^^) och teckningar som jag gjort när jag var liten, och många fina som jag fått av vänner.
Jag är inte den typen som slänger massa saker, tvärtom, jag vill helst behålla precis allt! ;)
Och särskilt teckningar jag fått av kompisar, det skulle aldrig falla mig in att slänga någon, gud nej!

Fast igår var jag rätt duktig på att ränsa, man får ju inte plats med något nytt om man aldrig gör sig av med gammalt kom jag till slut på.

Att gå igenom teckningar och annat som jag gjort när jag var liten var, hur konstigt det än låter, bland det roligaste jag gjort på länge. Väckte många gamla minnen till liv, jag blev helt tårögd. Det är både underbart och sorgligt att tänka tillbaka på fina minnen, men absolut nödvändigt. ♥


Apropå minnen alltså. Många av mina favoritminnen är med honom, "min" älskade lilla vovve. :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0