The only one ♥

Jaa, vad har då egentligen hänt sen jag skrev sist? Vanlig skoldag i fredags, inget speciellt alls men bra ändå.
Sista lektionen, bild, är alltid lika seg, jag är verkligen inte konstnärligt kreativ, jag kan inte göra nånting där, bara sitter och, ja, gör ingenting.. ;)

Men efter skolan så blev allt så underbart för då fick jag äntligen träffa älsklingen Ninjo, efter två lååånga veckor utan honom!
Det var på tiden att vi träffades, för om det gått ännu längre tid så vet jag inte hur det hade gått...
Jag är en annan person om jag inte träffat Ninjo på länge har jag märkt, jag är mer en ensamvarg då, sitter bara och tänker för mig själv och är allmänt osocial, abslout inte med flit!
Jag är på gränsen till otrevlig utan att tänka på det förrän efteråt, usch det är hemskt vilken person jag är om jag varit utan Ninjo för länge.
Ingenting är viktigt då, jag bryr mig inte om någonting, bara längtar efter honom.

Men så fort jag ser honom förändras allt, jag glömmer tid och rum, ingenting annat spelar någon roll, det är bara han, han är den ende just då.
Han ändrar min sinnesstämning så fort jag ser honom i ögonen, hans blickar säger mer än tusen ord och jag blir helt varm inuti av lycka!
Som att vara kär tror jag, men jag kan ju inte veta, har aldrig varit det ;)
Ninjo är min första kärlek, och han duger mer än väl, gamla gubben :D


Här är ett suddigt smakprov på alla bilder som kommer sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0