Good

Hej! Jag hade  faktiskt inte behövt vara nervös för nationella provet, det var inte svårt, och det kändes som att det gick jättebra :)
Jag trodde verkligen att det skulle vara svårare, så det var en lättnad.

Tisdagar är alltid jobbiga, och den här var inget undantag, en lång dag, full med arbete.
Och vi är seriöst den pratigaste klassen, man kan nästan inte koncentrera sig på lektionerna.
Men alltid är det roligt, vi skrattar många gånger varje dag ;D

Och så var det soligt när jag gick hem idag, vilket alltid får mig på extra bra humör, mitt i all trötthet ;)


Ne, måste nog läsa vidare i boken jag läser på engelska "love letters" typisk bok för mig, kärleksbok såklart haha!



Det var så fint ute idag <3



Ha det bra! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0