Happy girl

Hej! Idag är jag så oerhört glad, för jag blev så himla nöjd med min uppsats på provet imorse, aldrig nånsin skrivit så mycket, och aldrig nånsin haft så lätt att komma på vad jag ska skriva! :)
Så fort jag fick veta vad man fick välja att skriva så började jag skriva, sen skrev jag oavbrutet i 1.5 timme.
Jag skrev debatt artikel, om djurplågeri. Den blev 2.5 sidor lång, occh ååå jag är bara så nöjd!!!! :D

Nu både längtar jag och inte efter att få tillbaka den, tänk om jag får mindre betyg än jag trodde liksom, pirrigt...

Trots att det är torsdag (och torsdagar brukar vara så jobbiga och tråkiga) så har jag varit på jättebra humör hela dagen, faktiskt så har jag inte tänkt en negativ tanke på två dagar (och det är mycket för att vara mig!)


Ju mer jag längtar efter våren, desto sämre väder blir det.
Idag är det snöstorm, kommer hela tiden mer snö, och det är så dimmigt och halt att jag förundras över hur jag lyckades ta mig hem överhuvudtaget, och oskadd! ;)


Nej, ärligt talat så har jag ingen lust att blogga, bara gjorde det ändå haha.

Jag skriver igen när jag fått inspiration, eller när det händer något speciellt.
Det kan ta flera dagar, för mitt liv är väldigt enformigt nu (fast underbart) så jag har ingenting att skriva om riktigt. Men ha det bra :) ♥





Kommentarer
Postat av: Lova

Åhhh vad fint skrivet sansen, håller så med moa!!

Du får ta tag i de där negativa tankarna älskling!

Det är inte bra! Jag förstår att det är något som tar tid men om du börjar nu direkt så är det säkert bättre till gymnasiet .

Jag ska hjälpa och stötta dig så gott det går.

Och du, du är inte dålig på något sätt, jag älskar dig precis som du är!!! :D

2011-02-11 @ 13:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0