Hem ljuva hem. Hmm...

Hallå, nu är jag hemma igen och kan äntligen blogga :)

Jag kan inte påstå att det är särskilt trevligt här hemma nu, för dom håller på att tapetsera om i mammas rum och vardagsrummet och det luktar verkligen förfärligt, man kan knappt andas.
Plus att alla saker är ställda i mitt rum, så det ser förfärligt ut där! jag som längtade hem, nu vill jag absolut inte vara hemma alls :S 
Men, om en vecka är det som vanligt igen, nu får vi vara en vecka utan tv ;)

Jag kan bara göra det bästa av situationen, och försöka att hålla mig borta härifrån.


Ja, massa kul har hänt sedan jag skrev sist, nu tänker jag göra några inlägg och lite kortfattat berätta allt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0