I miss you

Hej, så var ännu en lång måndag slut. Ganska skönt faktiskt. ;)
Badminton var inte alls jobbigt idag, vi tränade på smashar hela tiden, och det var jättekul! :)
Inte för att jag är särskilt duktig kanske, jag blir en aning förvirrad, vet inte vart jag ska stå eller när jag ska slå... ;)
Men, det är kul ändå, flummigt var det idag så det gick ju som det gick hehe.

Annars har det inte hänt någonting, jag somnade typ i duschen nyss, ramlade in i väggen. Någonting säger mig att jag duschar för varmt, särskilt med tanke på hur trött jag är...

Imorgon är det dags för första nationella provet förresten, åh, jag är nervös!


Becca, du är verkligen saknad, jag hoppas att du blir helt frisk snart så att du kan vara i skolan, för det är inte särskilt roligt utan dig, bara tomt och konstigt :( Älskar dig ♥


Jag vill ha vår nu, saknar verkligen min och lillens långpromenader
i solskenet, var så länge sedan att jag knappt kommer ihåg hur
underbart det var. Sötaste Ninjo, jag längtar efter honom varje vaken
stund, kan knappt koncentrera mig på någonting. ♥



Kramar yorkielover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0