Kort skoldag

Hej, jag slutade kvart i 2 idag, såå skönt!

Jag var helt ensam nästan hela håltimmen idag för lisa och totto var på rinman, det var inte särskilt kul, bara satt för mig själv i korridoren och väntade på att tiden skulle gå.

Sen hade vi so, och sen skulle vi haft engelska, men mitt på so:n ropade dom i högtalarna att alla elever fick sluta, pga nånting med vattenledningarna typ.


Snacka om att alla jublade! ;D

Nu ska jag läsa, ovanligt va? ;)
Läsa är min fritid just nu, har liksom "läsläxa" i både svenska och engelska.
Men det är mysigt, plus att det är soligt ute, det får mig på ännu bättre humör än jag redan har :)



Kramar ♥



Två år gammal bild, från en härlig vårdag hos Lova. Snart är vi där igen,
åh vad jag gillar våren! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0