Livet leker :D

Jag är bara allmänt så himla glad, mest för att jag ska umgås med två av mina bästa vänner!
Först, imorgon så ska jag vara med Towe, ha filmkväll och sova över.
Det kommer bli bäst, jag längtar såå :D

Sen, på söndag ska jag följa med Lova hem, och stanna några dar, längtar sjukt mycket dit också, saknar min älskade vän enormt!

Ja, och sen är det ju lov och det är alltid lika underbart, så för en lång tid framåt kommer allt bara vara perfekt, därför är jag som en solstråle! :)




Ville bara säga det, och att mina vänner är världsbäst, ha det bra! ♥


Vänner, fyrfota som tvåfotade, är det bästa jag har och någonsin kommer få! ♥

Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Ha det sååå skööönt under lovet!!!

ISÄ.

2011-02-18 @ 15:48:15
Postat av: Jonsabrina

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-12-13 @ 13:49:45
URL: http://jonsabrina.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0