Olika världar

Sorry att jag inte skrivit idag, men imorse hade jag fullt upp med min mobil, som äntligen kommit tillbaka, lagad, så nu funkar den bättre än den någonsin gjort innan! :)
Så jag kan äntligen ta bilder igen, ni vill inte veta hur mycket jag har saknat det!!

Efter lunch gick jag till Melanie och kom hem nyss. Det var riktigt kul att träffas för det var sjukt länge sedan.
Ja, vi hade kul, gjorde inte så mycket, bara umgicks liksom och det är alltid trevligt :D
Eller, vi var uppe på vinden och rotade runt, det var så mörkt och läskigt, jag har nån slags fobi för vindar börjar jag tro, uuusch! Fast det är nog mest för att jag är så otroligt mörkrädd, inte konstigt att jag inte kan se på skräckfilmer och annat hemskt...


Men jag har ofta tänkt på en sak, och det är att jag är som i olika världar när jag är med olika personer och platser.
Tex, i skolan är det en värld, med Lova en annan, och i skogen med Ninjo en annan.
När jag varit med kompisar och sen kommer hem, så känns det som att komma tillbaka till verkligheten, efter att ha varit som i en saga...
Jag fattar att det låter konstigt, men det är så, det finns många, många olika världar i mitt liv, en del bättre än andra.


Men jag måste säga som jag säger för mig själv väldigt ofta: JAG ÄLSKAR MITT ENFORMIGA LIV! :D :D
För visst händer det typ samma saker i mitt liv hela tiden, men jag klagar inte, jag ogillar förändringar så mycket så ett enformigt liv är ganska perfekt för mig!


Haparanda, en underbar värld ♥


Och kronskogen, en annan underbar värld, med min lilla drömprins ;D
När jag går där med Ninjo, så är jag i en saga, en saga med lyckligt
slut och allt det där. Önskar att det var på riktigt... ♥







Kommentarer
Postat av: Mortentomine

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2011-10-27 @ 10:01:40
URL: http://mortentomine.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0