Skön hemmadag

Nu har jag faktiskt redan vant mig vid lukten här, och att det står saker överallt ;)
Idag tänker jag inte gör särskilt mycket, nog mest bara vara hemma och njuta av det, helt för mig själv, tycker att det är riktigt skönt ibland :D

Och jag är helt ensam för mamma jobbar, det är ovanligt tyst hemma, men annars mysigt haha :)

Jag kommer nog ta en promenad med Ninjo om några timmar, det är ju riktigt härligt väder!
Annars då? Jo, jag har lite att plugga också, men det är lugnt, det är ju lov.



Kramar ♥


Kommentarer
Postat av: moa

Hej sanna :)

som du ser så la jag in headern. Den var tyvärr för liten från början så jag var tvungen att förstora den lite (därav suddigheten) och dessutom fick jag lägga till lite av din bakgrundsbild (blå-prickigt). Det blev ju lite större men det går inte att fixa så mycket mer. Om det är något jag ska ändra så får du säga till :). Ha det braaaa :D

2011-02-23 @ 19:26:20
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Roliga bilder! Vackert hår Nanna, har du ärvt lockarna av din fader? ISÄ.

2011-02-23 @ 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0