Still tired

Hej, jag är fortfarande lika trött som när jag skrev igår, jag måste verkligen lära mig att somna tidigare om jag ska orka med våra långa dagar!
Träningen igår var rolig, men det gick inte lika bra som det brukar, men vad kan man vänta sig av oss? vi är ju bara amatörer än så länge, nästan värre än amatörer så vi kan inte göra rätt jämt och träffa bollen och så ;)

Idag var skoldagen som varje tisdag, lång och jobbig, men lärorik eller vad jag ska kalla det :)
Hade matteprov idag, B:delen. Så in i norden svårt, jag fattade nästan ingenting! :(
Så det gick verkligen inte bra...

Annars var det bara en vanlig dag, både igår och idag så jag har inget mer att berätta förutom att jag passar Zambo idag och imorgon, han är på sitt mest kramgoa humör så vi gosar massor :D


Vi hörs, kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0