Tack världens bästa människor

Om ni orkade läsa hela mitt förra inlägg så är ni extremt snälla ska ni veta, då är jag så himla tacksam!
Det är jag i alla fall, alla jag känner, ni är fantastiska för att ni är ni, jag älskar er. ♥

Jag vet att inlägget var väldigt långt, så det kanske var långtråkigt att läsa. Men jag tvingar er inte att läsa, jag bara skriver för att det är skönt att liksom skriva av sig riktigt ordentligt ibland :)


My beautiful best friend! <3
Bästa Becca, tack för allt du gör för mig, jag kan aldrig tack dig nog.
Du är alltid så snäll och omtänksam, hjälper alltid om man behöver.
Du finns alltid där, och är så underbar som bara du är.
Jag finns för dig alltid, du är värd det bästa och jag älskar dig så
obeskrivligt mycket, min skyddsängel! ♥♥


Och alla andra också förstås, ni är alla världens bästa människor och jag är så glad att ni finns :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, just det. Nä, det har säkert kommit. Har bara glömt att kolla mailen. Vilken bild var det du ville ha? :) har du kanske lust att skicka den också? ;)<3

2011-02-08 @ 20:10:45
Postat av: beccabus :*

Aw ,

JAG ÄLSKAR DEJ SANNA ! :* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2011-02-08 @ 21:11:22
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0