Trött klant

Jag säger bara en sak, idag har jag nog slagit mitt eget rekord i att vara klantig.
Inte tänker jag berätta alla klantiga saker jag gjort för det är totalt onödigt, men jag kan ju kalla mig själv en aning trött haha...
En sak kan jag iallafall säga, och det är att jag har varit väldigt duktig på att få alla saker som jag rört att ramla, jag hör bara en smäll och så har jag rasat ännu en sak! ;)

Och ännu ett tecken på min trötthet, jag sitter för mig själv och bara skrattar och skrattar. Mamma tittar på mig och säger "eeh är du trött?"  jag svarar då (jättepigg) "nej, jag är inte alls trött" sen gäspar jag flera gånger. Hmm, det går inte att lura henne att jag inte är trött, typiskt ;P
Varför jag är trött är däremot en annan fråga, som jag inte har något svar på, men jag tror att det har och göra med vädret, när det är grått och trist ute så blir jag trött och lat.


Som vanligt när jag är trött så bestämde jag mig för att ta en promenad med Ninjo i förmiddags.
Vilken tur att jag gjorde det alltså, jag fick massa energi på grund av pluttens pigga och glada humör.
Det smittar nämligen av sig på mig, för om han är lös i skogen och börjar springa så springer jag efter, och så håller vi på och typ tävlar om vem som är snabbast. Det är definitivt han, men det är kul ändå, även om jag aldrig vinner ;)
Så det gjorde vi idag också, fast idag var han lite segare så jag kom många meter före honom, han gick bakom och flåsade... ja, som en.. hund... (vilket i och för sig är rätt så självklart)
Kul hade vi, Ninjo älskar fortfarande snön lika mycket, till skillnad från mig som starkt längtar efter våren nu!
När våren och värmen kommer, då ska vi ta långa härliga promenader tillsammans igen, inte bara 45 minuter som idag. Längtar såå... <3


Icke skrämmande snömonster ;) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0