Typ den perfekta skolan!

Ja, jag och Iza var som sagt på realgymnasiet hela dagen idag, var jättebra! :)
Allting är så bra där, mycket annorlunda jämfört med stålfors förstås men om man går däe så vänjer man nog sig snart. Det var iallafall inga negativa skillnader, nej tvärtom ;D
Det var roligt att vara med på lektionerna, vi var i ett väldigt roligt gäng, och alla var hur trevliga som helst :D

Innan lunchen så följde vi med två av tjejerna ut med en lärares hund, Vimsa.
Hon var en jättesöt bordercollie som jag självklart blev förälskad i med en gång!
Jag fick gå en stund med henne, hon var jättelugn och lydig, en typisk bordercollie.

Lunchen åt vi på högskolan i närheten, maten är så mycket bättre där! ;)
Efter det så var vi med på en lektion till innan vi gick.

Deras sätt att arbeta och plugga är så mycket roligare än på andra skolor, inte bara massa plugg.
Så nu har jag definitivt ett förstahandsval, hoppas att jag lyckas!


Nu ska jag ta hand om kattälsklingen där nere lite, ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0