Vad är det för dag egentligen? ;)

Hehe, jag har totalt tappat kollen på vilken dag det är idag, först trodde jag att det var onsdag, sen måndag osv.
Men jag är en aning förvirrad människa, jag kan ju vara glad att jag vet vart jag bor och vad jag heter haha!

Idag var vi på rekarne, det var ointressant och trist helt enkelt, inge linje intresserar mi där.. ;)

På hälsan började vi titta på "my name is khan" den var jättebra.
Och på franskan pratade vi mest om vad vi vill bli.
Men dagen har gått såå segt, torsdagar är verkligen ingen favorit för mig!
Skönt att det är fredag imorgon igen, känner att jag borde sova mycket mer för att inte typ hålla på att somna var och varannan minut.

Om det inte var så glashalt ute att man knappt kan gå någonstans, så skulle jag gått ut med saknade Ninjo den här veckan, men jag väntar på bättre tider nu kan man säga ;D


Tyvärr vet jag inte vad jag ska skriva nu, hur gärna jag än vill blogga så kommer jag inte på något som vanligt, har ingen inspiration till någonting, så jag väntar på bättre tider när det gäller bloggandet också.



Ha det bäst! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0