Finaste ställena jag varit på


Hur konstigt det än låter, av alla vackra ställen i Tunisien så tyckte jag
faktiskt att den bästa platsen var balkongen, med fina havsutsikten.
Jag stod där varje morgon och kväll och bara njöt. ♥


Skogen, alltid så mysigt, särskilt på vintern. Jag älskar att promenera
i skogen, det är avslappnande på nåt sätt. ♥


Ett vackert ställe i finland, antagligen bara vackert på sommaren. ♥


Älven i Haparanda. Där kan jag sitta i flera timmar på sommaren.
Riktigt härligt ställe som jag längtar tillbaka till! ♥



Ja det var mina favoriter. Men egentligen, samtidigt så tänker jag att den
platsen jag gillar mest är just där jag är, vart det än är. Jag känner mig
hemma överallt, just därför älskar jag att åka bort till nya platser.

Your home is where your heart is. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0