Alla stunder med Ninjo är värda guld ♥

Hejsan! Ninjo fick komma ut en extra gång igår. För jag och mamma bestämde oss på kvällen för att ta en cykeltur, och självklart så var jag då tvungen att hämta Ninjo. (om det går så tar jag med honom vart jag än ska)
Så han fick sitta i min cykelkorg, och vi cyklade runt lite överallt i stan. Det var hur härligt som helst, även plutten hade roligt, han tyckte så mycket om att åka cykelkorg att han inte ville att jag skulle bära ur honom sen ;D

Jag passar på att vara med Ninjo så mycket som det bara går nu, dagarna innan jag åker.
Faktum är att de här senaste dagarna har jag tyckt att det varit ännu roligare än vanligt att gå ut med honom, varför vet jag faktiskt inte.

Vi två kommer verkligen sakna varandra, det är då ett som är säkert!


Om du visste hur lycklig du gör mig genom att bara finnas.
Du delar mina egenskaper så djupt, du är min jämlike.
Du är orden jag inte kan finna.
Tack för att du finns. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0