Begåvad vän ♥

I förmiddags tog jag och Ninjo en promenad i värmen. Det kunde ha gått bättre kan ju säga.
Ninjo stannade nästan hela tiden, satte sig ner och vilade i 10 minuter, sen gick han i hastighet som typ en sköldpadda...
Med andra ord, det var för varmt för honom ;)

Efter lunch gick jag till Melanie, vi spelade uno (jag vann 5 gånger och hon 11) spelade badminton (skrattade mer än vi spelade) och sen fick jag läsa lite i en av alla hennes böcker som hon skriver.

Den människan är så begåvad verkligen, hon är jätteduktig på att rita, skriva böcker, och att sjunga.
Det som är synd är att hon inte kan inse och hålla med om det själv.
Om hon ändå visste hur bra hon är... ♥


Hur som helst så hade vi väldigt roligt idag, tänk att jag alltid ska glömma mellan gångerna hur kul jag har med Melanie, jag vill aldrig vara särskilt ofta med henne. Stackars henne vilken vän jag är som inte riktigt visar att våran vänskap är viktig för mig... Jag ska nog börja visa henne mycket mer uppskattning, det är hon värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0