Bittersweet

Jaha, då ska man hem till Eskilstuna imorgon. Var i hela världen tog de 3 veckorna vägen??

Tiden har gått lika fort som alltid, jag hinner inte mer än komma hit så är det dags att åka härifrån igen.
Jag är både glad och ledsen över att lämna Happis, jag längtar hem till alla som jag tycker om och saknar.
Men jag älskar att vara här, jag känner mig friare och lyckligare än någonsin. Och jag behöver inte bry mig om och oroa mig för vad folk tycker om mig, för här känner jag igen så jag kan alltid vara som jag vill :)

Det är lika jobbigt och sorgligt varje gång att säga hejdå till pappa, en stund är jag jätteledsen.
Men så fort jag kommit hem, och träffat alla som jag längtat så mycket efter, så är allt bra igen. Efter ett tag.


Jag har haft det så himla roligt här, jag tror inte att jag skrattar så mycket med nån annan som jag gör med (och åt) min galna och supersnälla pappa! Vi är inte bara far och dotter, vi är som bästa vänner också, och att umgås med honom är bland det absolut bästa jag vet. Jag vill inte lämna honom...


Snart kommer vi vara långt ifrån varandra igen, det kommer i början kännas mycket konstigt.



Kort sagt, att åka hem imorgon känns väldigt bitterljuvt. Det är det enda jag kan säga just nu.


Vi har haft en mycket fin dag idag, i morse så åkte vi till en park som jag kallar "blomsterträdgården" Det är ett väldigt fint ställe, fullt med färgglada och vackra blommor som jag tycker om att gå och titta på.

Nyss var vi och åt på kinarestaurang, resten av dagen vet jag inte vad vi ska hitta på. Bara umgås och ha trevligt tillsammans så mycket som möjligt tror jag.



Vi hörs nog på tisdag, ha det jättebra :D ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0