Dogs ♥

Jag har nog verkkligen fått hundar på hjärnan. Jag fick en jättetjock hundbok av pappa, med otroligt fina bilder och hur mycket bra och intressant fakta som helst. Igår läste jag 12 kapitel i streck ur den.
Varje gång jag är ute på promenad, eller sitter i bilen och får syn på en hund så blir jag helt upphetsad och säger typ "åh villken fin tax!" eller: kolla vilken söt vit herdehund!" eller självklart: titta, en yorkshireterrier! ååååå vad söt!!"

Ja, ni fattar nog, jag blir helt tokig av glädje så fort jag ser en hund! ;)


Jag saknar verkligen att ha en hund att gå ut med, särskilt om jag, som nyligen, får syn på en yorkshireterrier som liknar Ninjo.


Men imorgon kanske vi ska åka till pappas kompis i finland. Han som äger Kassu, den svartvita och jättelurviga vovven som jag tycker så mycket om :D



Åh, vad jag är glad att det finns hundar i världen. De sprider sån speciell glädje och gränslös kärlek till oss alla!


Finaste Ninjo ♥ Saknar dig plutten, min bästa.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0