En dag full av filosofi och poesi ♥

Jag glömde säga vad jag gjorde hela dagen i lördags när vi inte kom iväg till hundarna.

Tro det eller ej, jag satt och skrev små dikter och texter i timmar!

Jag hämtade inspiration från tex böcker, och så bara skrev jag, lät fantasin flöda och bara skrev av hjärtans lust :)


Mest skrev jag om hundar, när jag väl hade börjat så var det väldigt svårt att sluta, jag skrev 4 hela sidor på ett a4 papper, bara skrev och skrev och så blev det mycket mer än jag väntat mig, jag bara improviserade totalt.

Det var faktiskt jättekul, jag älskar ju poesi, och även om jag säkert inte är så bra på det så är det något jag älskar att göra, något som gör mig glad. Och jag är 100 % mig själv, eftersom jag skriver från mina innersta känslor och tankar.
Det känns ganska befriande på ett sätt som jag inte kan förklara. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0