En liten räddhare

Godmorgon, eller vad det blir för er ;)

Själv gick jag upp nån gång innan 7, och tog en promenad.
Jag gick förbi fängelset och kyrkogården, så snabbt jag bara kunde. Jag som bestämde att jag inte skulle gå dit igen för att jag blir så skrämd... Men å andra sidan, man ska ju göra sånt som skrämmer en, för att övervinna sin rädsla.

Fast om jag skulle försöka övervinna alla mina rädslor så skulle jag få hålla på hela livet. Och inte skulle jag lyckas heller, jag lyckades ju knappast idag. Jag inbillar mig alltid att jag hör och ser saker, skrämmer alltid upp mig själv så jag blir ännu räddare än jag redan är.
En bra fråga är vad i hela världen jag inte är rädd för, jag är en riktig liten fegis som är EXTREMT lättskrämd, + jätteblyg. Väldigt bra, verkligen toppen... :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0