Galet morgonpigg

Godmorgon! Jag tror inte att jag bloggat så här tidigt någonsin haha.
Jag är ju lustig, jag hade tänkt sova lite mer än vanligt, men det slutade med att jag gick upp tidigare än jag gjort på hela sommarlovet hittills, innan 6.. ;)
Men jag är faktiskt inte särskilt trött, det har nog med det härliga vädret att göra. Äntligen har Happis fått det väder som jag så länge gått och väntat på, underbart!

Igår var jag betydligt tröttare, därför skrev jag inte för jag gjorde typ iget på hela dagen.
Bara tog några halvlånga promenader, tittade på "hunden i fönstret" (han/hon är så söt, en kritviv och krullig liten vovve som nästan alltid sitter i fönstret när jag går förbi) och läst.
Man kan minst sagt säga att jag var trött igår, eftersom jag faktiskt var så trött att jag inte ens orkade gäspa :P


Därför tänkte jag ta igen det idag och ta lite sovmorgon, det gick ju sådär med den tanken...


Aja, pappa kommer hem från jobbet snart, och då ska vi åka till Torneå, för där är det en stor hundutställning, med över 2000 hundar! Av alla möjliga raser! Kan ni förstå att jag ser fram emot att åka dit och titta? :D




Ha en toppendag, det ska iallafall jag ha! ♥
Kramar Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0