Glädjespridare? ♥

De senaste dagarna har jag varit så obeskrivligt och gränslöst glad hela tiden, och jag är en sådan person som vill att alla ska vara glada.
Så jag har försökt att vara extra trevlig mot alla jag pratat med, och jag ler mot varenda person som jag möter.

Det bästa med mitt försök att sprida glädje är att alla som jag pratar med är minst lika trevliga tillbaka, och de som jag möter brukar le glatt tillbaka, och ibland även hälsa.


Så kanske att jag lyckas, med mitt försök att göra folk glada? Jag hoppas det, för jag blir så himla glad av att göra andra glada, det är en egendomlig men underbar känsla :)


Jag är så glad att det räcker, och blir över till andra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0