Härliga hundar

Hej! Jag är tröttare än jättetrött just nu så jag orkar inte skriva så mycket.

Men jag har haft en himla bra dag!

I förmiddags så åkte vi till Seskarö, ett jättevackert ställe vid havet, det var riktigt skönt där.


Senare åkte vi först till vovven Rita, men varken hennes husse eller hon själv var hemma, så vi åkte hem till Kassu. Dom har en till hund nu, golden retrievern Konsta. En otroligt fin och mysig hund som jag tyckte väldigt mycket om.

Kassu och Konsta är jättebra kompisar, även om dom självklart bråkar ibland. Tex om pinnar, och om mig haha.
För om jag klappade den ena hunden så kom genast den andra och började bråka för den ville ha lika mycket uppmärksamhet ;)

Dom är så olika, därför passar dom bra ihop. Konsta är lugn och avslappnad, medan Kassu är väldigt livlig och lekfull fortfarande.


Båda är underbara, men Kassu är alltid min favorit. För gosigare och gulligare hund får man leta efter!

Dom var båda väldigt "kärleksfulla" mot mig, överröste mig med pussar så jag blev helt genomvåt!
Men jag tycker mest att det var gulligt, och jag pussade dom tillbaka.


Kassu är så otroligt gullig när han lägger sin ena tass på min arm, för att jag inte ska kunna gå ifrån honom.
Vi satt bredvid varandra i kökssoffan och kramades jättelänge. Så mysigt har jag inte haft sen jag träffade ninjo sist! :D


Ja, jag har haft en superbra dag, men nu somnar jag snart.



Vi hörs, kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Lova

Du behöver ju inte bekymra dig över att du inte har någon pojkvän, du kan ju alltid bli kysst av alla hundar du känner! ;)

2011-08-07 @ 13:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0