Home, sweet home

Hej, jag hoppas att ni har det bra :)
Själv kom jag hem från Lova för några timmar sen och det känns underbart att vara hemma!
När jag varit med henne så har jag inte haft tid att tänka på hemlängtan och sådant, men nu när jag är hemma så inser jag hur mycket jag längtat, jag älskar verkligen mitt hem.

Allra roligast var såklart att träffa Ninjo, för första gången på hela 11 dagar, vilket är en väldigt lång tid när man älskar någon.
Han blev otroligt glad och sprallig när jag kom, och trots att jag egentligen är hur trött som helst, så gav han mig mycket energi och vi hade en väldigt trevlig rask skogspromenad tillsammans.


Det är bara såå skönt att vara hemma, jag tänker inte röra mig ur fläcken på en lång stund!


Hamnen i Nyköping :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0