Hundar hundar hundar ♥

Hej! Jag har totalt glömt bort att blogga.
Jag hoppas att ni har det bra :)

Själv har jag inte gjort så mycket speciellt sedan jag skrev, förutom att jag ju var på en hundutställning i lördags!
Det var så himla roligt, att gå omkring och titta på massor med hundar. Varenda hund som jag såg var jättefin, men dom var ju så välkammade och fixade så dom var extra vackra.

Jag såg ungefär 50 olika raser, nästan 1000 hundar. Av alla hundarna så var mina favoriter alla pudlarna, och 2 leonberger hundar. Dom fascinerade meig verkligen, jag kunde inte sluta  titta på dom!


Ja, det var verkligen roligt. Särskilt eftersom jag faktiskt tycker om varenda hundras :D


När jag kom hem så började jag titta i min nya hundbok igen, (väldigt typiskt mig) kollade upp precis alla raser som jag sett. Flera raser hade jag aldrig sett i verkligheten förut så det var speciellt roligt.



Dagen efter skulle vi åkt dit igen för då skulle det vara nya hundar där.
Men tyvärr så ösregnade det nästan hela dagen så det blev inte av.


Men det var en rolig upplevelse, jag hoppas att jag kommer få se fler hundutställningar i mitt liv, särskilt en med bara Yorkshireterrier såklart ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0