Hyvää huomenta

Översättning: Godmorgon ;)

I dag är ännu en dag då jag hade tänkt att jag skulle sova lite längre efter att pappa åkt till jobbet vid 6, utan att lyckas.
Jag förstår inte varför jag blir så stressad varje dag när jag vaknar, och måste hoppa upp på en gång. Jag menar, jag har ju sommarlov och aldrig bråttom någonstans :P


Men när jag väl vaknat så tycker jag att jag lika gärna kan gå upp. Dessvärre skuttar jag upp innan jag riktigt vaknat, vilket ofta resulterar i att jag antingen tappar balansen och ramlar in i fotöljen (som idag) eller går rakt in i dörrkarmen, eller något annat idiotiskt haha!


Innan 7 imorse så gav jag mig ut på en timmes morgonpromenad.
Det var skönt, och jag träffade en söt svart katt som påminde mig väldigt mycket om min favoritkisse i Eskilstuna.
Den här var t.o.m. keligare än Zambo, vilket säger en hel del :D


Jag har faktiskt ingen aning vad jag ska hitta på resten av dagen tills pappa kommer. Saknar honom redan, han är en mycket kul typ att umgås med.



Kramar, ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0