I belong here ♥

Jag vaknade väldigt tidigt imorse, samtidigt som pappa gick upp, halv 6.
Somnade om gjorde jag inte heller, nej när pappa åkt till jobbet så läste jag en stund, sen åt jag frukost och vid ca halv 8 så gick jag ut, för att ta årets första av mina traditionella promenader.
Alltid går jag exakt samma väg, ner mot älven. Väl framme där så sätter jag mig alltid på samma sten i vattnet.

Idag är det molnigt men även rätt så soligt här. Men blåser gör det, väldigt hårt och kallt.
Särskilt nere vid älven, jag kunde inte sitta kvar där så länge för jag blev iskall om fingrarna.
Annars var det så underbart som det bara kan vara just där, jag stod på stenen, med vinden vinande i ansiket, och med slutna ögon. Åh, vad jag har längtat hit, det känns så fantastiskt!

Lite dåligt väder stoppar inte mig, har jag bestämt mig för att ta en promenad vid älven så ska jag göra det också.  Det är alltid vackert där.

Vi får se hur jag lyckas i år, med att försöka hitta någon att prata med.
Jag förstår verkligen inte var ungdomarna i den här staden är på somrarna.

Men jag kan ju alltid gå förbi och titta på "hunden i fönstret" Det är en mycket söt Bichon Frisé som nästan varenda gång jag går förbi, sitter där och tittar. Den är så charmig, och den har Ninjo-ögon så jag är såklart kär i den hihi!




Självklart saknar jag alla mina vänner, som nu är över 100 mil ifrån mig.
Men jag är lycklig ändå, och mina högt älskade vänner finns alltid i mitt hjärta och i mina tankar ♥



Jag  hör hemma här, den här staden är "the place to be" :D




Ha det jättebra, ta hand om er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0