Just nu

Jag älskar hus, särskilt blåa och rosa (alltså inte tvåfärgade)
Jag älskar trädgårdar med mycket blommor.
Jag älskar små hundar med stora ögon och lockig päls.
Jag älskar att gå omkring och titta på allt det.


Jag ogillar kyrkogårdar, särskilt när det är mörkt.
Jag ogillar att jag inte kan ha någon kontakt med 2 av mina bästa vänner, en är i Norge och en i Skottland. Jag vet inte ens när dom kommer hem.
Jag ogillar att vara så frusen att jag får gåshud så fort det börjar blåsa lite.
Jag ogillar verkligen fängelse som ligger precis bredvid kyrkogården, särskilt när kyrkklockan helt plötsligt börjar ringa, samtidigt som det börjar regna och jag står mitt emellan kyrkogården och fängelset och inte ser en människa så långt ögat når.

Kommentarer
Postat av: moa

ooh va hemskt! men gu va bra du är på o skriva asså ;)

2011-07-19 @ 16:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0