Långa men härliga dagar ♥

Dagarna är långa när jag är här. Men jag klagar inte, tvärtom tycker jag att det är ganska perfekt för jag hinner göra allt som jag vill och lite till. Det är så häligt att vara hemma i Haparanda, jag längtar inte hem alls.
Men jag saknar alla som jag älskar, särskilt mina vänner och min älskling Ninjo.

Dagarna är långa för att jag väntar på att pappa ska komma hem, och för att jag lägger mig vid typ 12, och vaknar halv 6.
Jag tycker mycket om att gå upp tidigt, även om jag är jättetrött i början så blir jag väldigt pigg sen och sticker genast ut på en morgonpromenad innan de allra flesta i staden vaknat.


Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, gå ner till älven senare antagligen, kanske ta en långpromenad, eller en lite kortare och sen gå in och läsa. Hm, något av det, vi får se.



Ha en toppendag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0