Lat dag

Idag har jag varit väldigt lat hela dagen. Eller, jag vaknade faktiskt lite efter 8, så särskilt morgontrött var jag då inte.

Men sen så satt jag bara inne och både läste och kollade på harry potter. Lite förvirrande eftersom jag läste fyran, och kollade på sexan... :P


På eftermiddagen hämtade jag Ninjo, för jag tänkte att vi skulle ta en långpromenad.
Men särskilt lång blev den inte, vi gick från Anki, sen till ängen och träffade Melanie, senare gick vi hem igen, båda två jättetrötta.
Vi passar ihop, vi är alltid antingen lika pigga och energiska, eller lika trötta och lata haha.


Nu ska jag lata mig vidare, kanske gå ut igen, vädret är rätt så ljuvligt måste jag säga så borde ta vara på det så länge det varar!


Bilden är tagen genom en nätdörr hemma hos Melanie när vi tog fikapaus.



Ha det underbart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0