Ljuvliga stunder ♥

Haha, jag är inte normal. Varför somnar jag inte om, när jag vaknar halv 6??
Igår var jag jättetrött hela dagen, orkade inte göra någonting. Så jag bestämde mig för att ta lite (för mig) sovmorgon.
Gjorde jag det då? Nej, jag gick upp innan 7, och tog en halvtimmes promenad innan jag ens riktigt vaknat :P


Fast till skillnad från igår så är jag pigg idag, jag tror att det beror på vädret. För igår var det grått hela dagen, men idag så är det soligt och varmt och då blir jag piggare.


Men som jag sagt förut, det spelar ingen roll för mig hur vädret är ifall jag har det bra. Och här har jag det mer än bra, så det får regna och vara hur grått det vill, jag är lycklig ändå.


Jag hoppas att ni har det lika fint! :)



Fråga mig inte varför jag skriver med kursiv text, det verkar inte kunna gå att ändra.


Igår hade jag ju 2 alternativ på vad jag skulle göra. Jag gjorde inte riktigt något av dem.
Nej, för jag tog en promenad till älven och stod där ett tag, i den härliga blåsten (jag är inte ironisk, jag älskar blåst)
Sedan på vägen hemåt så stannade jag och tittade länge på Harry Potter film-affischen.
Resten av dagen satt jag här och läste HP haha ;)


Idag tänker jag inte vara lika lat, utan jag tänker ta en lång promenad snart, bekanta mig ännu mer med Happis, förhoppningsvis hitta fler vackra ställen, och fler söta djur.



Kramar Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0