Många tankar och känslor

Hej :) Jag var nyss ute i lite mindre än en timma, har ingen lust att gå någon långpromenad för tillfället.

Igår hade jag absolut ingenting att göra en lång stund, till slut bestämde jag mig för att istället för att sitta och tänka, så skulle jag skriva ner mina tankar och känslor. Så det gjorde jag, det blev över 4 sidor och jag är fortfarande inte klar. Min hjärna är full med tankar, jag rensar ur den genom att skriva ner allting, det känns väldigt bra. 

Om ni vill att jag ska skriva här på bloggen några av alla mina texter, kommentera då snälla. Om ni tycker att det är ointressant och tråkigt att bara läsa mina tankar, kommentera då inte. Bara så att jag vet :)


Jag är alltid helt ärlig med allt jag skriver här, jag är så mycket mig själv som jag överhuvudtaget kan.
Jag delar med mig av mina innersta och mest privata tankar, känner att jag behöver göra det genom att skriva ner det  eftersom jag har så svårt att våga vara mig själv "på riktigt"  när jag träffar personer.

Men jag förstår att det blir långtråkigt att läsa om, ni tycker säkert att jag borde hålla mina tankar för mig själv.
Men ärligt talat, det kan jag inte. Jag kan inte hålla allt inom mig jämt.

Kommentarer
Postat av: moa

skulle tycka de va jättekul o få läsa om du orkar skriva :) kram

2011-07-27 @ 16:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0