Minnesvärda speciella stunder ♥

Bara för att jag sa att jag längtat hem och att det är härligt att vara hemma, så betyder inte det att jag inte haft roligt.
Nej, tvärtom har nog de här dagarna varit de allra bästa 4 dagarna jag haft med Lova, vi har haft så himla kul varje dag!

Vi har gjort väldigt mycket, tex tagit väldigt många promenader, den längsta var typ 2 mil, det är det längsta jag gått på en och samma dag kan jag ju säga.
Men jag älskar att promenera, får aldrig nog, så det har bara varit jätteroligt :)

Jag har också hjälpt henne med hennes sommarjobb, delat ut reklam.
Det var både jobbigare och roligare än jag hade väntat mig, väldigt jobbigt med allt spring i massa trappor, men det var faktiskt roligt konstigt nog :P

Vi var ochn badade vid Stendörren i lördags, riktigt vackert ställe verkligen, vi hade så mysigt :D


Ja, nu har vi skapat ännu fler minnen, från speciella stunder som vi haft tillsammans.
Det är främst därför allt vi gjort är så minnesvärt och fantastiskt , för att jag gjort allting med just henne, min härliga bästa vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0