My life is completely lovely ♥

Haha, jag undrar en sak. Sen när blev jag sån optimist?

För jag menar, eftersom jag inte kom in på linjen jag ville (för att jag har endast 20 poäng för lite) så skulle man ju kunna tro att jag är jätteledsen för det. Men i så fall tror man helt fel, för jag var bara besviken halva dagen igår, och sen blev jag lika fnissig och glad som vanligt igen ;)


Men allvarligt, jag kan inte vara ledsen för ens en sån sak, när mitt liv annars är så underbart!
Jag har lyckats med att hålla mitt löfte hela sommarlovet så här långt, jag tycker att nästan precis allting är roligt nästan precis hela tiden, och den glädjen kan ingen/inget ta ifrån mig.


Ett stenhjärta, som satt fast mitt i en klippa, coolt!



I'm happyyyyy :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0