Nu vet jag!

Nu har jag kommit på lite vad jag kan skriva, problemet är att jag inte vet om vågar skriva ner det.

För ofta när jag skriver något på bloggen så ångrar jag mig jättemycket efteråt och tänker "ånej, varför skrev jag det där, nu kan jag ju inte ta bort det" För ibland tycker jag att jag är för öppen med vad jag skriver.
Men när jag bloggar så tänker jag aldrig på det, jag skriver ju ner allt som kommer upp i mitt huvud, utan att tänka på att folk kommer att läsa det.

Det är nog dags att jag börjar tänka efter före, så att jag inte skriver allt för privata saker här.
Även om jag självklart vill vara ärlig och så men...


Vi får se vad jag vågar skriva, ha en fin dag! ♥

Kommentarer
Postat av: moa

hello sanna :D självklart är det helt upp till dig och så, som du vet. Tänkte bara tipsa dig om att om du i efterhand vill ta bort ett inlägg eller kanske redigera det så kan du gå in på arkiv och göra det. Du listar nog ut sj hur man gör :) Tänkte bara så du slipper ångesten för de e ju inte bra :(

2011-07-28 @ 10:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0