Utedag

Hejsan alla glada solälskande människor!

Idag har jag varit ute i stort sett hela dagen, så himla härligt! :)

Jag och mamma var ute i nästan 4 timmar, först spelade vi minigolf och sedan bara cyklade vi runt massor, tex till flera jättefina ställen jag aldrig varit på förut.
När vi kom hem så spelade vi sällskapspel, jag tröttnar verkligen aldrig på att göra det, tycker fortfarande att det är lika roligt som jag tyckte när jag var yngre, plus att det väcker många roliga gamla minnen till liv och det är något jag älskar.

Senare hämtade jag Ninjo, idag orkade han springa mycket mer så vi var ute i ca 1.5 timme, mysigt hade vi :D


Jag har också pratat med pappa, nu är det bara 3 dagar tills jag flyger upp och äntligen träffar honom.
Det ska bli såå roligt, jag längtar som en galning!


Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0