Vad ska man skriva?

Hej, nu tänker jag bara skriva ett inlägg för att säga att jag inte vet jag ska skriva... ;)

Men allvarligt, jag har inte en aning :(


När jag bloggat klart i morse så tog jag en promenad, den härligaste och bästa promenaden i hela mitt liv!
Den var verkligen helt oförglömlig, jag önskar att jag kunde skriva mer detaljerat, men jag kan inte beskriva det i ord, ni skulle behöva kunna läsa mina tankar för att helt förstå.


Hur som helst så tror jag aldrig att jag känt mig mer fri någonsin, nån gång kanske jag berättar men just nu kan jag bara sitta och tänka på hur galen jag är som gick den där promenaden, helt spontant bara!
Det är inte vilken promenad som helst som jag gått, ingen vanlig runda direkt, så mycket kan jag ju säga haha.



Men alltså, för att jag ska kunna komma på vad jag ska skriva om så vill jag gärna veta vad du/ni vill läsa om, om vad jag tycker och tänker och så.
Vill ni höra om promenaden, eller om hur mycket allmänt säkrare jag blivit, eller om den riktiga orsaken till att jag inte vågar prata med folk? Välj typ nåt av det, så ska jag skriva ett långt inlägg som jag hoppas ska vara kul att läsa :)

Kommentarer
Postat av: moa

jag vill höra allt :D allt som du nu känner att du vill dela med dig av såklart :)

2011-07-28 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0