Vågar vara jag ♥

Hejsan, jag hoppas att ni har det bra!

Igår var vi ju som sagt i Ranua, vi hade ganska mycket tur, fick se nästan alla djuren och vädret var underbart.
Men de flesta djuren hade nyss fått man, så de låg och sov så vi fick inte se dem röra på sig alls.


Men både pappas favorit brunbjörnen, och min favorit uttern sprang omkring iallafall. Björnen jagade bort korpar som flög in och retade honom, och uttern simmade omkring och var lekfull som vanligt. Så det var jättekul att få se dem :D


Idag har vi inte lika mycket tur med vädret, det är grått så långt ögat når.
Men jag kan sitta här inne och ha mysigt för mig själv, jag uppskattar faktiskt att vara ensam under dagarna, mycket mer än vad jag vanligtvis gör annars.


Det är då nåt särskilt med den här staden, nåt som jag inte kan sätta fingret på vad det är.
För jag tycker om att vara ensam, jag bryr mig inte om ifall folk tittar på mig (annars blir jag jättenervös varje gång någon gör det) Jag är allmänt absolut inte blyg alls, jag vågar göra och vara precis som jag vill.
Jag vågar verkligen vara jag, mitt riktiga jag, till 100 % varenda dag.
Det känns väldigt bra och befriande, att våga vara sig själv utan att skämmas för den man är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0