Alone but happy

Just nu är jag helt ensam, men ändå jätteglad. Det är ju underbara fredag igen! :D

Sa hejdå till Totto och Iza idag, de ska till idre och åka snowboard så jag får inte träffs dem på en vecka.
Towe får jag inte träffa på hela TVÅ veckor, för hon ska till riga också...
Hur ska jag klara mig utan dessa två underbara människor så länge? Ingen aning, det blir lite tomt.
Men jag hoppas att de får det bäst, och att ingenting negativt händer! <3

Så här sitter jag, helt ensam, mamma är i stockholm och alla andra också långt borta.
Men inte lider jag, nej tvärtom, det är skönt att vara hemma alldeles för mig själv :)
Kommer vara själv tills sent ikväll, rätt så mysigt faktiskt att ha fredagsmys med sig själv måste jag säga.


Om jag inte skriver i helgen (man vet ju aldrig med mig) så önskar jag er nu en jättetrevlig helg ♥


Fina favoritkissen Zambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0