Ännu en härlig vårdag

Det är så ljust och fint ute, det var väldigt trevligt att vakna av det imorse, då blev jag pigg på direkten :D
Faktiskt så verkar det som att våren är på väg till slut, jippie!
Idag ska jag hinna med massor, tex städa, Ninjo, Melanie,  Zambo.
Ska vara med melanie efter 2, så innan det ska jag ut med Ninjo och städa.

Och så ska jag passa Zambo också, när jag vaknade så låg en lapp nedanför brevinkastet från susanna, hon skrev att jag skulle titta till Zambo för hon har åkt till akuten och inte vet när hon kommer tillbaka.
Varför hon åkt dit vet jag inte, men jag hoppas att det går bra och att hon kommer hem snart. :)
Jag har absolut ingenting emot att passa sötnosen, det är så mysigt. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0