Dog lover

Hehe, jag håller typ på att försöka bli värsta hundexperten.
Streckläser mina älskade hundtidningar, satt två timmar sent igår kväll och läste jättenoggrant igenom mitt senaste nummer, uppriktigt intresserad av allt.

Snacka om att hundar är mitt stora intresse, jag försöker lära mig mer och mer hela tiden. Inte vet jag om det blir några framgångar, men jag vill lära mig massor och bli jättebra! och då kan inget i världen stoppa mig. För jag är envis, med en stark vilja, precis som en yorkshireterrier!
Kanske därför jag och Ninjo har en så bra kontakt, vi är väldigt lika till sättet. <3

Hittills kan jag nästan varenda hundras, och mycket om utseende och temperament och så.
Självklart är yorkie rasen som jag vet mest om, eftersom det är den som jag finner som min favorit.

Annars har jag säkert 10 favoritraser, stora som små, jag älskar varenda vovve :D


Dagen vi tog den här bilden var nog den bästa och mest minnesvärda
dagen med Ninjo någonsin, helt obeskrivligt underbart!
Det var bara så härligt, en junidag förra sommaren, vi var vid hundbadet
i vilsta i hela 4 timmar. Nog de bästa 4 timmarna i hela mitt liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0