Härligt väder och härlig promenad

Onsdagar är så sköna, bara tre lektioner och sluta 10 i 3.
Efter skolan så var det fint vårväder så jag bestämde mig för att gå på en promenad med min lilla favorit.
Han var på riktigt toppenhumör precis som jag så vi hade väldigt roligt! <3
Vi träffade flera människor med jättesöta hundar, Ninjo tyckte att det var jättekul att busa med dom för en gångs skull, annars brukar han vara så tjurig när han träffar andra hundar tyvärr.
Men som sagt inte idag, han var lekfull och glad och betedde sig som en liten valp, trots att han ju är 12 år!

Det var ju kul förstås, han hade mer energi än jag, bara sprang och sprang.
Sen gick vi hem och gosade en lång stund, ååh han är så gullig så jag blir tokig!!!! Världens bästa :D



Vi hörs nog snart igen, ha det så bra ♥


Sötnos ♥


Jaaa, han står och gräver i ett hål i en snöhög. så normal alltså... ;) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0