Heej igen ;)

Länge sen jag skrev, jag vet. Men om jag hade skrivit något så hade det bara varit typ att "idag var jag i skolan som vanligt, nu ska jag läsa" och sånt är ju dötrist...

Men det har faktiskt inte varit något annat att skriva om, och egentligen har jag inget speciellt att skriva idag heller, ville bara göra en hälsning.

Det har varit jättemycket i skolan den här veckan, har inte hunnit träffa Ninjo förrän i fredags.
Men det var kul, att det kommit massa snö igen gör min trollunge väldigt glad och sprallig, han är överallt på samma gång! ;D
Trevligt att någon gillar snön iallafall, själv går jag inte ut särskilt frivilligt alla gånger :P

Igår träffade jag melanie, och kollade på twilight och new moon.

Idag kollade jag på eclipse, och tog en lång och jättehärlig promenad med Ninjo i skogen.
Det var såå mysigt att bara vandra omkring där i solskenet, underbart väder idag!
Ninjo var på superbra humör precis som jag så vi hade kul :D


Annars då? Inget särskilt vad jag vet, allting bara rullar på för det mesta, men i rasande fart..


Bild från i fredags ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0