I vish

Jag önskar att jag kunde stoppa tiden, inte spola tillbaka eller så, bara stanna tiden just nu, för att livet är så perfekt, jag vill att det ska stanna så här för alltid. Jag vill vara som jag är nu resten av livet, och slippa oroa mig för framtiden, som kommer alltför snabbt.
Jag önskar att jag kunde se framåt utan att se tillbaka i vissa situationer som jag helst vill glömma, men det kan jag inte. Visst lever jag i nuet, men samtidigt så lever jag i det förflutna, och det är positivt ibland, men långt ifrån alltid.

Hur perfekt en dag än är så måste den ta slut, sånt ger mig ångest ibland, att tiden går för fort, att dagarna är för korta, jag hinner inte få sagt det jag helst skullle vilja, när jag väl samlat mod att säga det så är det försent, och jag får aldrig någon ny chans.

Livet är kort, jag måste skynda mig att uppnå mina drömmar, för man vet aldrig när allting plötsligt får ett slut.
Men än är jag ung, så jag passar på att njuta av det, istället för att oroa mig för att växa upp. ♥


Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Jättefina bilder på dig och gubben!

Ha en skön vecka, vi hörs snart igen. ISÄ.

2011-03-06 @ 16:03:35
Postat av: Lova

Niceig header bruden!

Kramar och vår!



(Et paix dans le monde!)

2011-03-06 @ 17:27:31
URL: http://lovabjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0