Great times

Hej alla glada :D Vad gjorde jag igår när jag inte skrev? Minns inte, var först i skolan iallafall såklart ;)

Just det, romme. Torsdagen var den absolut bästa romme-dagen, helt otroligt kul!
Den här gången vågade jag faktiskt åka mycket mer, t.o.m en röd backe! Jag som trodde att jag aldrig skulle våga åka en blå ens! ;)
Men det var inte läskigt den här gången, på ett år har jag tydligen blivit mindre känslig.
Ankarliften var såå läskig, jag hade panik varje gång jag åkte upp i den...
Fast det gick bra varenda gång, och Lina var bäst på att lugna ner mig :)
Ramlade i backen gjorde jag typ 4 gånger, faktiskt himla komiskt, förutom en gång när jag ramlade och gjorde illa axeln. Så går det när man inte kan bromsa haha.
Men det gick ganska bra ändå, jag lärde mig iallafall att svänga ganska bra, och så lärde jag mig att dom brantare backarna var mycket roligare än dom mindre branta ;D
Roligast med hela resan var att ha kul med dom minst sagt underbara människorna jag känner! ♥

Fredags, inte så speciell förutom att vi hade bild när vi skulle haft no, och fickm därför sluta 1,5 timma tidigare, vilket ingen av oss klagar över förstås.
Och en sak till, på franskan var jag största delen av lektionen ensam med en vikarie, för läraren var borta och hela gruppen var på cabarè-möte. Så jag fick läsa ett halvt kapitel på franska, det gick bättre än jag trodde!
Sen fick jag översätta också, det gick lite sämre, men jag lärde mig massa nya ord, så det var en väldigt lärorik och trevlig lektion tycker jag.

Idag gick jag upp innan 7, galen som jag är. Var ute med Ninjo i förmiddags, efter en mycket rolig pratstund i telefon med pappa. Han (Ninjo) var på spralligt och glatt humör så det gick jättebra, och var bokstavligen underbart :D
Vi var ute i hela 1 timme och 20 minuter, för fast det blåser väldigt mycket så är det ganska skönt i solen.


Nu ska jag läsa twilight, ikväll se på melodifestivalen. Ha det bäst!


Ett kollage som innehåller mina favoritbilder jag tagit i vintras :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0