Jaa

Hejsan! Det var mycket i skolan idag, först så gjorde jag klart mitt franskaprov, jag tror att jag kommer klara det, det kändes så :)

Engelskan, nog den roligaste lektionen på länge, jag och bästa Becca skrattade nog halva lektionen, roligt värre! ;D

Efter engelskan så gick jag, det var då dags att dra ut tänder.
Usch vad läskigt det var, bedövningssprutan gjorde bara lite ont, sen kändes ingenting, och allt gick jättebra.
Men nu efteråt känns det desto mer, gör rätt så ont och jag är helt bedövad, kan knappt varken öppna eller stänga munnen, och som sagt, det gör ont.. :S

Men det går nog över snart, och jag är väldigt glad att det är över och gick bra, för jag vill inte göra om det igen!



Jag är hungrig, får inte äta än, tycker lite smått allmänt synd om mig själv just nu.



Världens gulligaste :D ♥



Kramar Sanna


Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Kul att det där med tänderna gick bra, man har ju lite ont en stund efteråt men det går snabbt över. Nu är det gjort i allafall! Vi hörs snart igen. ISÄ.

2011-03-16 @ 06:38:31
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

Delta i stjärnjakten du med! Visst du vinner inte några tillfredsställelser, men kanske något du kan glädja sig åt!

- läs mer på bloggen! :)

2011-03-20 @ 12:43:17
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0