Jag blir nog gammal ;)

Haha, eftersom det sägs ju att ett gott skratt förlänger livet, så tro mig, jag kommer bli gammal, så mycket som jag skrattat sen igår kväll tills typ nu! ;D

Igår, var bara hemma, gick faktiskt inte ut på hela dagen, inte alls likt mig..
Men jag typ läste och städade, som varenda söndag.
På kvällen blev det desto roligare, för jag har roligast när jag är trött, och jag var ungefär ganska så övertrött på kvällen igår (vilket innebär flummig) plus att jag smsade med Towe, plus att min mamma var på väldigt skämtsamt humör. Allt det där tillsammans gjorde hela min dag, Towes konstiga roliga historier, min knäppa mamma, och min trötthet, oj oj oj säger jag bara, ni skulle ha sett mig... ;)

Idag har det om möjligt varit ännu roligare, vi skrattade nästan hela tiden i skolan, och sen då, när det äntligen var dags för badmintonträning, då var vi flummiga kan jag säga.
Träningen var förresten bland de roligaste hittills, det var två veckor sen jag var där sist, så jag hade glömt bort tekniken lite (lite är en underdrift, jag t.o.m höll racketet fel) men senare gick det superbra, jag spelade med Iza idag, hon är jätteduktig på att serva och jag inte särskilt, men samtidigt så är hon väldigt duktig på att slå snett, så det går på jämt ut haha!
Jag längtar redan till nästa gång, det är såå kul!!


Towe, Becca och Iza är världsbäst, helt klart :D ♥


Ha det bra vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0